کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید انبوه آیفون 7 در کارخانه پگاترون آغاز شده است

سه ماه دیگر تا زمان معرفی آیفون 7 اپل باقی مانده و براساس گزارش‌های اولیه به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها ۷۸ میلیون دستگاه از پرچمدار جدید خود را سفارش‌ داده‌اند. افشاگری به نام OnLeaks@ به تازگی اعلام کرده اپل کم‌کم تولید انبوه آیفون 7 را در کارخانه پگاترون آغاز کرده است.

تولید انبوه آیفون 7 در کارخانه پگاترون آغاز شده است

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید همچون سال‌های قبل منتظر رونمایی از آیفون‌های جدید اپل در ماه سپتامبر باشیم. قرار است اپل از دو پرچمدار جدید خود به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کند که رفته‌رفته شایعات پیرامون این دو گوشی داغ‌تر می‌شود. OnLeaks@ به تازگی فاش کرده تولید انبوه آیفون 7 اپل در کارخانه پگاترون آغاز شده است تا تولیدکنندگان به موقع بتوانند ۷۸ میلیون دستگاه سفارش داده شده را آماده کنند.

او در توییت خود یک بار دیگر روی این موضوع تاکید کرده که فاکسکان به عنوان رقیب پگاترون، تولید آیفون 7 پلاس را بر عهده خواهد داشت. البته هر دو کمپانی آیفون 7 را اسمبل خواهند کرد.

آیفون 7

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد مشکلات فنی مانع استفاده اپل از دو دوربین روی آیفون 7 پلاس شده است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، این اولین باری نیست که اپل پیش از تولید انبوه یکی از آیفون‌های خود مجبور به تغیر برنامه می‌شود.

دو سال پیش، قرار بود اپل روی آیفون و آیفون 6 پلاس از شیشه سافایر استفاده کند که به دلیل مشکلات پیش آمده با کمپانی GT Technologies از تصمیم خود منصرف شد.

به هر حال گفته می‌شود که تولید انبوه آیفون 7 آغاز شده و قطعا باید منتشر افشاگری‌های بعدی باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32563 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/30 تعداد مشاهده: 1687
سافت گذر